Ännu en lesbisk blogg

2006-11-08

Nakendans

Igår eftermiddag så hittade jag en radiostation på Internet som spelade underbart svängig latinamerikansk musik. Tyvärr så missade jag att spara ner adressen så jag minns inte vad den hette. Fast jag tror jag kan hitta dit igen, skall försöka.

I alla fall, jag gick loss fullständigt på musiken och började svänga loss i lägenheten. Jag vet inte hur länge jag dansade runt där, men det var ett bra tag, innan jag kom på att jag enbart var iklädd ett par stringtrosor och att mina persienner inte var nerdragna. Jag vet inte om någon granne eller förbipasserad hade sett mig men vem vet, någon kanske har sett en mer eller mindre helnaken och mer eller mindre helgalen tjej studsa runt inne i lägenheten.

Jag är rädd för att bostadsrättsföreningens styrelse snart tillkallar till ett extra insatt möte.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home