Ännu en lesbisk blogg

2006-11-04

Sammanfattning av mitt liv....i alla fall den senaste veckan av mitt liv

Mmmm, nybryggt kaffe. Gott.

Men det var inte om det jag skulle skriva nu. Jag har ju inte varit så aktiv här i bloggen den senaste tiden, har helt enkelt inte haft någon direkt lust med att skriva. Förmodar att bloggandet har sina uppgångar och nergångar för alla.

Det har inte hänt så vidare mycket heller. Dagarna går snabbt som bara den men jag gör inte så mycket faktiskt. Vardagarna tillbringar jag till stor del nere på badhuset med att simma, basta och titta på snygga tjejer. Sen så fikar jag på något av alla stans mysiga fik. Det är alltid svårt att välja vart man skall gå, har många favoritställen att välja mellan. Fast jag har nog ett speciellt ställe just nu som jag oftast väljer. Trevligt, gott och ett perfekt spana ställe men lite för dyrt kanske.

Har faktiskt börjat gå till och från badet också nu, för att förbättra min kondition ännu mer. Det är faktiskt en promenad på cirka 45 minuter i varje riktning. Känner mig oerhört stolt över detta. Det stärker mitt unga hjärta och jag får en massa frisk luft och en massa annat positivt. Fast mest av allt så är det för att det är så dyrt att ta bilen och tråkigt att ta bussen.

En liten parantes, ni skulle se den lilla söta katten som gick förbi utanför fönstret nu. Åh, vad söt. Ska man ut och leta upp den och genomföra en tvångsadoption av den?

Förra helgen var faktiskt rätt mysig. På fredagen så var hela tjejgänget här hos mig och vi lagade en massa god mat, drack för mycket av goda viner och så satt vi och fnittrade och spelade TP. Älskar att umgås med mina tjejkompisar. Tyvärr så gör vi det inte så ofta numera eftersom alla har sitt. Men ibland så har vi sådana här tjejkvällar och det är en ljuspunkt i livet. Annars så umgås jag mest med Em faktiskt, vi umgås himla mycket. Hon sov över natten mellan fredagen och lördagen. Vi låg och pratade länge innan vi somnade. Himla mysigt. Hon sov faktiskt över till söndagen också. Vi slappade hela lördagen, kvällen gick åt till filmer och pizza och en massa chips. Ett hälsosamt liv med andra ord.

Himla mysigt att sova ihop med henne, ha henne liggandes bakom min rygg och känna hennes andedräkt mot mina skuldror. Em och jag sover ihop på ett sånt sätt som bara en heterotjej och homotjej kan göra. Mycket närhet och kroppskontakt men ingen sex.

Fast när hon hade gått hem sen på söndagen så kände jag att jag hade överdoserat det där med kroppskontakt men kraftig underdoserat sex biten. Så jag lade mig på soffan men en leksak och satte på en vuxenfilm i DVD-spelaren som sällskap.

I kväll så kommer Em hit igen tillsammans med Tia, en massa Taco skall ätas och gud nåde dom om de inte har med en låda med vin också.

Annars då? Tja, har inte hört något om jobbet på ICA. Har inte heller sett ICA-tjejen på ett tag. Det ligger en massa snö här i stan, fast det mesta börjar försvinna nu. Jag är lite lätt små snuvig, men inte så farligt.

Och Ida, jag har inte fått någon sex ännu. Högst påtagligt frustrerande.

1 Comments:

  • At 06 november, 2006 08:45, Anonymous Anonym said…

    Well, samma här du. Mycket trist. Hade värsta kapet på g men han försvann igen. Bastard! :P

     

Skicka en kommentar

<< Home