Ännu en lesbisk blogg

2006-10-14

Tillbaka igen....

Okey, tillbaka efter en lång frånvaro.

Först så var det på grund utav för lite inspiration, kände att det inte var så mycket som hände i mitt liv, inte så att det var värt att förmedla det till de som läser min blogg.

Men när jag väl skulle börja skriva igen efter några dagars ”semester” så sa det bara *poff* och datorn dog. Tydligen var det något som inte ville vara med längre. Utan dator är det inte lätt att blogga och utan jobb är det inte så lätt heller att köpa en ny dator så att man kan blogga.

Men med snälla föräldrar så blev det en ny dator som anlände för ett par dagar sedan. Mamma och pappa ställde upp med ett bra lån av pengar så att jag kunde köpa en splitter ny dator (min gamla hade en hel del år på nacken). Var på väg att försöka fjäska till mig ett par tusen extra så att jag kunde köpa en digitalkamera också men jag insåg att det kanske var att utnyttja mamma och pappas snällhet lite väl mycket.

I alla fall, pappa var här häromdagen och installerade allt samt såg till att allt som fanns lagrat i den gamla datorn till slut hamnade i den nya. Hur han gjorde det vet jag dock inte.

Så nu är jag här igen, med en splitter nu dator som sagt, det är nästan så att man inte vill start upp den, så rädd är jag om den.

Annars då vad har hänt i mitt liv. Inte mycket om ni frågar mig. Är det dock någon ifrån AF som läser detta så har jag ägnat dagarna till att söka en massa jobb.

Jag har cyklat en del, i alla fall för några veckor sedan. Jag har cyklat mycket i sommar och det är kul och mysigt. Men när jag låg i badet för en tid sedan och tittade på min kropp så insåg jag att cyklingen har resulterat i kraftiga ben och en spinkig överkropp. Jag beslöt mig för att råda bot på det och har nu tillbringat massor av timmar med att simma fram och tillbaka i simhallens bassäng. Mycket tid har också ägnats åt att titta in söta flickor som simmar, det skall inte förnekas.

Jag fantiserar dagligen om att den söta ICA-flickan skall vara där och simma och våra blickar skall mötas i bassängen vid flera tillfällen. När jag sedan sitter i bastun efter simpasset så skall hon komma in i bastun, invirad i en handduk som hon tar av sig och så sätter hon sig naken jämte mig och ler och säger hej.

Fast det händer aldrig, har inte sett henne där någon gång. Däremot så såg jag en av hennes jobbarkompisar i duschen i omklädningsrummet när jag skulle ut till bassängerna. Hon hade söta bröst, om än lite väl stora. Dessutom så var hon väldigt hårig ”down there”, det gillar jag inte. Men det är i alla fall något man kan tänka på om man står i kön och hon sitter i kassan.

Ha ha, dig har jag sett naken!!


Förövrigt och till slut så kan jag bara konstatera två saker.

För det första, jag har inte fått något sex ännu. Frusterande!!!!

För det andra, den söta ICA-flickan har allt oftare sitt långa ljusa hår uppsatt i hästsvans och är vackrare än någon sin och jag är mer förälskad än någonsin,

Så är det.

4 Comments:

  • At 14 oktober, 2006 22:55, Anonymous Anonym said…

    Jaaaa! Hon är tillbaka om än oknullad. I like it. Tack!

     
  • At 15 oktober, 2006 20:07, Blogger Rebecka said…

    Jag är alltid oknullad, vet du inte det.... *ler*

     
  • At 15 oktober, 2006 21:46, Blogger Mio said…

    hahahaha!!! shit vilken skön kommentar! "haha, dig har jag sett naken"
    inte lätt att vara ica-kassörska... ;)

     
  • At 15 oktober, 2006 22:19, Blogger Rebecka said…

    Jag tänker inte säga det till henne... bara tänka... Är för blyg för att säga något sånt till någon jag inte känner.

    Men att tänka sig henne naken är nog rofyllt om man står i en lång kö och är irriterad över att det går långsamt...

     

Skicka en kommentar

<< Home