Ännu en lesbisk blogg

2006-09-18

ICA-tjejen

Sexbomben på ICA jobbade idag igen och det pirrade till i trosan på mig när jag såg henne. Jag är så tänd på henne att jag blir kåt av att bara höra ordet ICA.

Enligt en bekant som känner henne lite så är hon hetero tyvärr. Hon bor ihop med en kille eller har i alla fall gjort det. Men hoppet överger mig inte trots det. Hon kan ju vara bisexuell, hon kanske är det utan att veta om det bara.

Får hon bara chansen att låta sina händer smeka en annan kvinnas bröst och låta sin mun omsluta en annan kvinnas bröstvårtor så kanske hon ändrar sig. Får hon bara uppleva känslan av att låta sina fingrar glida ner mellan en annan tjejs blygdläppar och sedan låta ett finger eller två söka sin in i en fuktig öppning, får hon bara uppleva känslan av när tungan lapar i sig alla goda dofter och smaker av en kvinnas kön ja då kanske hon ändrar sig och då skall hon bli min.

Till dess får jag bara fantisera om det och drömma om att det är hennes fingrar som smeker mig i stället för mina, att det är hon som ger mig orgasm i ställer för att det är jag själv som gör det.

Puss på er

1 Comments:

  • At 09 oktober, 2006 22:05, Blogger mison said…

    hm.. du kan då inte bo i min del av västra götaland iaf, för här finns inga sexbomber på ica. förutom mig då möjligen, men jag jobbar inte där så himla ofta.

     

Skicka en kommentar

<< Home