Ännu en lesbisk blogg

2006-09-12

Roadtrip

Jag läste lite i Idas blogg om att hon skulle göra en roadtrip förra helgen. Kom då att tänka på en roadtrip jag gjorde förra sommaren.

Jag ville ut och resa lite och jag ville göra det på egen hand, inte med några kompisar. Resrutten var enkel att komma på, jag skulle åka Danmark runt. Så jag packade min bil och styrde min kosa ner mot Göteborg för att ta båten över till Danmark. Egentligen så hade jag inga direkta planer för vart jag skulle åka. Jyllands västkust var det i första hand sen så fick det bli som det blir tänkte jag. Det enda som fanns planerat var att jag skulle besöka så många nakenbad jag bara kunde hitta. Älskar ju att vara naken och tanken på att åka i väg till ett annat land och släppa alla hämningar och bara vara naken var verkligen lockande. Dessutom så ville jag ha massor av sex under min resa, man hade ju hört om hur vilda danskarna är.

Nu blev det inte så mycket av det ena eller det andra. Vädret var inte direkt på min sida, mest regn hela tiden. Jag fick dock chansen till att ligga naken på en del stränder och sola och bada, vilket var skönt. Men jag hade hoppats på mer. Dessutom så var inte direkt dessa stränder fulla med nakna snygga unga tjejer som jag hade hoppats på utan det var mer halvfeta medelålders kvinnor samt skalliga gubbar med stora ölmagar. Fast en och annan snygging fanns det ibland som jag kunde vila ögonen på och sedan tänka på när jag var tillbaka på hotellrummet.

Sex blev det inte heller så mycket av, inte mer än på egen hand. Men när nådde Köpenhamn i slutet på min resa så bodde jag på ett hotell som hade bastu. I den träffade jag en engelsk tjej som jag fick till det med. Hon hade den mest rak på sak raggningsrepliken jag har upplevt. Jag satt i bastun och hon kom in och tittade på mig och sa ”Det var den snyggaste rakade fittan jag har sett”, fast på engelska då. Vi började prata om allt möjligt och när det kom fram att hon var bisexuell och jag homosexuell så fattade vi båda att vi skulle hamna i sängen, vilket vi gjorde. Mer sex än så blev det inte.

Fast jag fick se mycket av Danmark, även om det mesta sågs genom en regnfylld framruta på min bil. Jag älskar Danmark och jag ångrar att jag inte åkte på en roadtrip i år när det har varit så fint väder. Det blev en helg i Danmark bara nu i sommar. Fast min ekonomi hade inte klarat en resa runt hela Danmark i år. Men jag skall dit igen och då skall det banne mig vara fint väder och det skall banne mig besökas en massa nudiststränder och det skall banne mig hända mycket i sexväg också.

För övrigt så mår jag bra nu igen efter en äcklig förkylning.

Puss på er.

2 Comments:

  • At 12 september, 2006 21:37, Anonymous Anonym said…

    Roadtrips är alltid skoj. Hade det bra på Gotland även om det var kort å mest gick ut på att hämta kläder å annat viktigt. Älskar att köra bil. Känslan av att vara på väg i egen takt..

     
  • At 12 september, 2006 23:26, Blogger Rebecka said…

    Älskar också att köra bil. Det är helt underbart tycker jag.

     

Skicka en kommentar

<< Home