Ännu en lesbisk blogg

2006-09-04

Sexfantasier på Ica

Jag är nog sexuellt frustrerad tror jag.

Var och handlade lite mat nyss och åkte till en affärs om är lite dyrare än vad den jag brukar handla i som det jobbar en massa söta tjejer i.

Såg en av de sötaste där idag, en som jag då och då har onanifantasier om. Hon satt i kassan när jag gick in i affären och medan jag gick och plockade åt mig varor så gick jag bara och tänkte på hur det skulle vara att få krypa ner mellan benen på henne, eller åtminstone få stoppa ner handen innan för hennes trosa.

När jag sedan var klar så var det med darrande ben jag gick till kassan, det var ingen där så hon blev nästan glad över att få jobba lite. Hon sa hej till mig och log och mitt hjärta hoppade till några gånger. Jag svarade ”Hej, lugnt här idag ser jag” fast egentligen så ville jag säga ”Åh, jag vill lägga upp dig på bandet, slita av dig dina trosor och ge dig en stund du aldrig kommer att glömma”.

Jag måste nog få lite sex snart eller så får jag sluta att handla. För ska jag bli så här kåt varje gång jag går och köper lite mjölk och bröd så kommer jag nog snart bli galen.

2 Comments:

  • At 04 september, 2006 18:44, Anonymous Anonym said…

    Haha inte lätt du! Personligen har jag svårt för att onanera kring fantasier. Svårt att tänka över huvudtaget faktiskt.

    Lätt att handla när man är vanligt hetero som mig själv, få snygga killar som arbetar på ICA.

     
  • At 04 september, 2006 20:19, Blogger Rebecka said…

    I ärlighetens namn så tänker jag inte så mycket heller när jag håller på. Jag kan hålla på och tänka på en massa erotiska fantasier och det leder i sin tur till onani. När jag väl börjar att onanera sen så försvinner tankarna rätt snabbt.

     

Skicka en kommentar

<< Home