Ännu en lesbisk blogg

2006-09-01

Väldigt konstig, men vacker dröm

Jag hade en underlig dröm i natt. Helt plötsligt så befann jag mig i en bostad där det fanns en massa rum, troligen en oändligt stor mängd rum. Alla rum var i vitt, helt och hållet i vitt. Golv, väggar och tak var i vitt och alla möbler och inredning var i vitt. I alla dessa rum så fanns det massor av helt nakna tjejer. Alla såg exakt likadana ut, de var rätt långa, hade mörkt långt hår och helt perfekta bröst. De gick runt i dessa rum, eller rättare sagt snarare svävade fram.

Jag bara gick runt och runt, in i det ena rummet efter det andra. Alla rum såg likadana ut, helt i vitt som sagt och fullt med dessa tjejer.

Undrar vad denna dröm betyder. Något som fattar.

Erotisk var den nog för jag vaknade och var väldigt upphetsad.

1 Comments:

  • At 25 november, 2007 21:22, Anonymous Anonym said…

    Ja...jag har också drömt om vitarum...

    Du måste slå upp vad färger betyder.

    När jag drömde min dröm..(gick från rum till rum alla var vita)
    Så kommer jag ihåg att den satte sig starkt. Precis som du förklarar att din gjorde..

    Nu vet jag inte...kanske det var längesedan du drömde denna..Men omd en fortfarande lever i dig så kolla upp detta med färgerna...

    AVS. en beundrarinna...

     

Skicka en kommentar

<< Home