Ännu en lesbisk blogg

2006-08-30

Nu vet jag allt om er...eller inte.

Jag installerade en räknare på bloggen för några dagar sedan. Tyckte att det kunde vara kul att se hur många som läser den och eventuellt också lite hur de som läser den har hittat hit, med mera.

Det fungerade så där måste jag erkänna. Jag kunde visserligen se hur många som besökte bloggen men det var också det hela. Funktioner för att få fram mer fakta om besökarna fanns i räknaren men det hände inget hos mig. Så jag konsulterade en som kan lite mer om räknare och alla de koder som man skall använda. Det visade sig att jag hade fått in fel kod på sidan. När det rättades till så fungerade allt helt plötsligt betydligt bättre.

Så nu vet jag mer om er som besöker min blogg. Jag vet inte allt men en del.

Puss och hångel.