Ännu en lesbisk blogg

2006-08-27

Danmarksresan

Hej alla

Förlåt för att det har varit ett litet bloggupperhåll på några dagar. Dagarna gick allt för snabbt i förra veckan, de bara försvann utan att jag fattade det.

Nu i helgen så var jag och Em i Danmark, kom hem för några timmar sedan. Det var hur underbart som helst. Visserligen så regnade det i stort sätt hela tiden men vi hade det mysigt i alla fall. Vi gick på ett par museum, åkte runt med bilen och tittade på norra Jylland, gick en del på stränderna (trots regnet). På kvällarna så var det långa bad ihop i, vi hade tack och lov badkar på rummet.

Jag kanske skall tillägga det att Em inte är mitt KK som jag har skrivit om någon gång innan. Em är hetero ut i fingerspetsarna. Så det var inga sexuella aktiviteter mellan oss under helgen. Vi badade ihop och vi sov ihop och vi kramades en massa, mer än så var det inte.

Vi åt en massa god mat och vi drack goda viner. Med andra ord en väldigt mysig helg.

Köpte med mig en del från Danmark och från båten. Lite godis och lite vin till exempel. Man får ju passa på att handla när det är billigt, trots att jag inte har råd egentligen.

Som sagt, en trevlig helg var det. Tack för den Em. Älskar dig!!

Puss på er.