Ännu en lesbisk blogg

2006-08-21

Danmarksresa

Kompisen Em ringde innan och frågade om jag hade lust att åka bort under några dagar. Det visade sig att hon hade ett presentkort som gällde för två övernattningar för två personer på ett hotell i Skagen. Jag nappade direkt på erbjudandet. När det blir vet jag inte, hon skulle ringa/mejla och boka.

Jag lovade att köra, det är väl det minsta jag kan göra nu när hon bjuder på hotellet. Får betala min båtbiljett själv också.

Em är som jag, inte så mycket för att vara ute och festa och så, så med andra ord blir det en lugn helg. På sin höjd så delar vi nog på en flaska vin på hotellrummet. Sen blir det nog många och långa promenader på Skagens stränder, skönt att andas in lite havsluft.

Em är dessutom en hejare på massage, så jag förväntar mig att få varenda stel muskel i min kropp knådad.

Längtar redan.

Hångel på er.