Ännu en lesbisk blogg

2006-08-18

Fejka orgasm

Internetchattade med en min bästa killkompis (säger man så) nyss. Vi kom in på ämnet sex och främst då onani.

Han berättade då att han för några dagar sedan höll på att onanera men hur han än höll på sig nådde han inte dit han ville, alltså till orgasmen. Så han låtsades att han fick orgasm och lade av. Jag frågade honom då om han med andra ord hade fejkat orgasmen?

-Jo, svarade han, rent tekniskt så kan man väl säg att jag gjorde det.

Tyckte nästan att det var gulligt. Fejka orgasm vid onani. Det har jag aldrig gjort, har aldrig haft behov av det eftersom jag får orgasm lätt (allt för lätt ibland) vid onani.

Men jag har faktiskt fejkat en gång under en sexakt. Hade raggat upp ett engångsligg och hon låg mellan mina ben och höll på och slickade för fullt. Men trots att jag var väldigt upphetsad så hände det inget, hur mycket hon än fladdrade runt med tungan där nere. Tjejen visste inte hur man slickade helt enkelt.

Så det slutade med att jag fejkade en orgasm. Pussade henne och sa att det var skönt. Sen så ursäktade jag mig och gick in på toan och onanerade.

3 Comments:

  • At 18 augusti, 2006 14:23, Anonymous Anonym said…

    Oj, taskigt att gå å fixa biffen själv. Då är det väl bättre och roligare att säga åt henne vad hon ska göra? Man ska väl utbilda när man får tillfälle?

     
  • At 18 augusti, 2006 17:23, Blogger Rebecka said…

    Jo i normal fall så skulle jag göra allt för att undervisa, skriva broschyrer, rita teckningar, ja kanske till och med snitsla så hon hamnade rätt.

    Men i detta fallet så var jag inte på humör. Jag var sur, dels på henne men mest på mig själv. Sen så var jag väl lite rund under fötterna och ville bara sova.

    Jag är inte så elak i sängen (eller annars heller) i vanliga fall.

     
  • At 18 augusti, 2006 21:19, Anonymous Anonym said…

    Haha, strålande!

     

Skicka en kommentar

<< Home