Ännu en lesbisk blogg

2006-08-16

Dildo

På Passion of Sweden kan man göra en test för att se vad man är för slags dildo. Kul tyckte jag så jag gjorde testen.

Mitt testresultat blev detta:

Rabbit & PearlDu är en riktig hyvens typ. Det finns nog ingen som tycker illa om dig. Du är social, men uppskattar även att vara för dig själv ibland. Med andra ord så har du hittat en ganska bra balans i livet och dina vänner skulle beskriva dig som en ganska naturlig person utan allt för många neuroser. Tänk bara på att gränsen mellan att vara så normal som du är och att vara tråkig kan vara hårfin. Du skulle förmodligen må bra av att göra något lite annorlunda i ditt liv.
Vilken dildo är du? Gör testet här!


Perfekt. En sådan har jag i min samling så jag vet ju hur bra den är och om jag nu är en sådan så borde jag ju vara minst lika bra. Eller hur?

Vad blev du för slags dildo?

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home