Ännu en lesbisk blogg

2006-08-30

Jeans med intressanta namn

Jag hittade en annan blogg (vars namn jag i all hast tappade bort) den makalösa uppgiften om att H&M numera har en jeansmodell som har det anmärkningsvärda namnet ”Fit Sliq”.

Jag tycker att det borde jag ha känt till innan man detta har passerat min hjärna på något sätt. I alla fall, jag tyckte namnet var så häftigt att jag genast började bläddra i min mer eller mindre sönderbläddrade katalog och till slut så hittade jag jeansen, de fanns verkligen. Men tyvärr så fanns det nog bara i herrmodell. Trist, skulle verkligen vilja ha ett par sådana. Tänk vad häftigt att kunna säga ”Jag var nere i stan idag och köpte fit sliq”.

Men till min glädje så hittade jag jeans på ”damsidorna” i katalogen som hade en del passande namn. Vad sägs om ”Fit Star”, ”Fit Relaxed” eller det ännu bättre (i alla fall för mig) ”Fit Loyal”.

Hittade en snygg tröja i katalogen också som jag hade missat innan, plus ett par gulliga trosor.

Jag måste nog ner till en H&M-butik i dagarna.