Ännu en lesbisk blogg

2006-09-24

Trevlig lördag.....

Igår på dagen så var det så där underbart väder (vilket det i och för sig är idag också). Efter att ha sovit ut länge så vaknade jag av att de solstrålar som hade letat sig in genom persiennen så skönt värmde min nakna hud. Kan man vakna på något mysigare sätt? Skulle vara jämte en snygg tjej i så fall som också låg i sängen helt naken.

Hade hela dagen ledig igår så jag beslöt mig för att gå ut och gå och njuta av solen. Kände för att vara lite syndig så jag tog på mig en knälång klänning och inga underkläder under den, varken trosor eller BH. Små syndigt men skönt.

Gick en sväng och hamnade till slut i ICA butiken. Gick och tog en glass och ställde mig i kön. Då kom söta snygga sexbomben och tog över den kassan jag köade i. Måste erkänna att det pirrade till i mig när jag fick se henne. Stod och fantiserade om både det ena och den andra under tiden jag väntade. När det väl var min tur så hejade hon glatt och log. Allt jag tänkte var ”Men du, jag är helt naken under klänningen, ta mig nu då”. Men det gjorde hon självklart inte. I stället så tog jag min glass och gick ner till sjön om ligger mellan mitt hem och ICA-butiken. Satte mig där på en bänk och åt glassen, tittade ut över den vackra skönt och spanade in på en snyggtjej som joggade förbi mig i ett par väldigt tajta tigths.

På kvällen igår så kom Em hem till mig och vi lagade lite god mat och drack för mycket vin. På grund utav vinet så blev hon tvungen att sova över. Min soffa är på tok för obekväm att sova i och min säng är stor så den räcker för två så det var självklart att vi skulle dela säng. Det har vi gjort förr, senast när vi var i Danmark. Em sover alltid iklädd trosa men jag föredrar att sova naken, men för att inte skrämma henne så hade även jag trosor på mig i natt. Innan vi somnade så masserade Em min rygg, underbart skönt. Under tiden hon knådade mig så sa hon att hon hade känt någon knöl i sitt ena bröst och hon bad mig att känna om jag kände den. Jäklar alltså, har aldrig tagit på hennes underbart vackra bröst så jag blev grymt nervös. Nu var det väl inga direkt sensuella smekningar jag gjorde utan mera vetenskapliga om man så säger. Men det var pirrigt ändå. Hon har så fina bröst.

Det måste för övrigt ha varit varje killes våta dröm att få se hos där i sängen. Jag låg på magen iklädd att par hipster medan Em satt jämte mig iklädd ett par söta string. Sedan så reser jag mig upp och tar på hennes bröst.

Rätt patetiskt faktiskt. Det enda jag har fått i sexväg, eller rättare sagt något som ytterst i periferin kan liknas vid sex var att få ta på kompisens ena bröst. Inte som ett förspel inför vildare lekar utan mer som en spontan mammografi.

Jag måste få sex, NU.

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home