Ännu en lesbisk blogg

2007-04-20

Otrogen

Okey, detta inlägg är nog bara en massa svammel och personliga funderingar. Jag behöver bara få tala ut om man säger så.

Jag har ju ett förhållande och det är bra på alla sätt och vis. Men ändå inte. Det känns som om förhållanden inte är min grej. Visst gillar jag vetskapen om att jag har en flickvän som tycker om mig och som jag tycker om. Jag älskar att vara med henne, nära henne och jag saknar henne när vi inte är tillsammans. Men det känns ändå inte bra trots det, även om det samtidigt känns väldigt bra.

Jag vill ha friheten tillbaka. Det är inte så att hon förbjuder mig att göra saker och ting men ändå är man ju till viss del instängde i ett förhållande. Jag vill ha mer tid för mig själv, mer tid för mina vänner än vad jag har idag. Det är ju alltid så att det är ”vi” och inte ”jag” som skall göra saker.

Sexlivet är en sak som irriterar mig. Misstolka mig inte, det är ju underbart att veta att man har någon fast sexpartner, någon som ger en sex ofta. Men jag måste erkänna att jag verkligen tänder på att engångsligg. Att bara ha sex med någon en gång och sedan aldrig träffas mer. Spännande sex utan krav och hämningar, det går jag verkligen igång på. Nu är det ju inte så. Nu är det nästan på rutin kan man säga.

Jag älskar ju att onanera och jag onanerar fortfarande trots förhållandet. Men det är inte samma sak ändå, inte lika ofta och inte lika mycket. Jag saknar det.

Vad rör allt detta sig om då? Jo, jag har varit med en annan, har varit otrogen. Det var en engångsgrej med en tjej jag aldrig har träffat och kanske aldrig mer träffar. Det var spännande och underbart.

Jag har skuldkänslor men ändå så är det så jag vill ha det. Jag tror inte att ett parförhållande är något för mig. Jag behöver friheten och spänningen i livet.

Puss på er.

1 Comments:

  • At 20 april, 2007 15:18, Blogger Ankan said…

    Gör slut. Lättare sagt än gjort, jag vet. Men efter att läst din text verkar det vara det ända rätta. Lycka till.

     

Skicka en kommentar

<< Home