Ännu en lesbisk blogg

2007-03-25

Gott och blandat

Hello, här är jag igen.

Har jobbat en vecka nu. Kul, himla kul faktiskt. Fast det är mycket att lära och så. Plus att det märks att man har varit borta ifrån arbetsmarkanden ett tag. Är helt slut när jag kommer hem.

Kärlekslivet är bara bra, på topp om man så säger. Svävar liksom runt mellan molnen känns det som. Är så kär i den lilla tösen. En riktig goding är hon. Bra sex har vi också, mycket set dessutom. Hon vet hur man skall behandla en sexgalen tjej. Tänker snart fråga henne om hon vill göra lite ”annorlunda saker” som jag gillar.

Har tänkt på en sak. Jag har ju äntligen fått ett jobb och jag har träffat en underbar tjej som jag trivs med. Men varför känns det då som om jag vill gråta var och varannan dag? Jag borde ju vara lycklig. Kanske är det bara trötthet som gör att jag känner så. Vad vet jag, men det är jobbigt.

Pratade med killkompisen igår, han kom med en stor nyhet. Han hade varit i säng med den söta ICA-tjejen för någon vecka sedan. Hm! Skulle jag vara förtjust i henne fortfarande så skulle jag slå honom av ren svartsjuka men nu gör jag det inte. Däremot så frågade jag ut honom om en massa detaljer om henne. Tydligen så hade hon underbara bröst och så var hon bra på att jobba med munnen. Alltid något.

Jag och killkompisen har förresten en historia ihop också, fast den berättar jag inte här.

Nu skall jag gå och duscha. Puss på er.

1 Comments:

  • At 31 mars, 2007 14:15, Anonymous Anonym said…

    Du har blivit antagen till en skum blogglek. Gå till min blogg och läs mer i inlägget Till Raffe :P

    Pussgurka!

     

Skicka en kommentar

<< Home