Ännu en lesbisk blogg

2006-11-16

Delvis avslöjad

Alltså, ni kan inte gissa vad min ”bästa” killkompis har gjort, den lilla dumbomen.

Han har sagt till den söta ICA-tjejen att jag gillar henne!!!

Hur skall jag nu kunna handla där i fortsättningen?

Okey, han sa ju inte vad jag hette eller så utan bara att han har en kompis som är förtjust i ICA-tjejen. Men trots det, jag kommer ju bli asnervös av bara tanken på att träffa henne i affären. Jag vet ju att hon vet att jag gillar henne, även om hon inte vet att det är just jag som gillar henne. Bara tanken på att jag vet att hon vet fast att hon inte vet är jobbig nog.

Hajar ni?

Sen så är jag ju en dum blondin så jag kommer garanterat försäga mig så fort jag ser henne, av ren nervositet.

- Hej, det är jag som är kär, förtjust och kåt på dig.

Fast vet ni vad hon hade svarat?

Jo, hon hade sagt – Trevligt. Och så hade hon fått ett stort leende på läpparna, enligt min kompis.

Hon log alltså och så sa hon att det var trevligt, fast att hon visste att det var en tjej som gillade henne.

Det finns hopp, hon kanske inte är en trist heterotjej trots allt. Hon kanske har lite tjejtycke inom sig.

4 Comments:

  • At 18 november, 2006 20:04, Blogger Mio said…

    wihoo! meen! då måste du ju hinta lite för henne ju :D eftersom hon vet att det är en brud som gillar henne så kan det ju inte bli så knepigt om du ler lite extra.
    hey, hon kanske redan går o hoppas på att det ä r du. det vet man aldrig. och, ica-kassan är ett bra flirtställe. tro mig ;P

     
  • At 20 november, 2006 14:53, Blogger Rebecka said…

    Jo, kanske är ICA-kassan ett bra flirt ställe.

    Men jag vet 17 om jag vågar ge henne en hint. Får väl gå och handla hos henne och le stort i alla fall, alltid en början.

     
  • At 17 januari, 2007 15:34, Anonymous Anonym said…

    coolt! :) jag hittade värsta spanen för ett par år sedan i rimibutiken jag gjorde mina dagliga inköp. ett par månader senare upptäckte jag att hon inte bara var cool som få utan dessutom smart (och hade flickvän). så det blev ju nästan rätt i vilket fall. och jag inbillar mig att jag fick schysta leenden tillbaks..
    att försöka hinta lite är oftast värt risken. :)

     
  • At 16 juni, 2008 00:25, Anonymous Anonym said…

    så jävla grym du är :) diggar dig å de du skriver :D fastnar för vartenda ord :) puss

     

Skicka en kommentar

<< Home