Ännu en lesbisk blogg

2006-11-14

Sexmissbrukare???

Allvarligt talat, jag misstänker att jag är en sexmissbrukare eller åtminstone är på väg att bli det.

Jag känner ett tvång till att onanera minst en gång om dagen, även om jag inte är upphetsad. Jag måste bara göra det helt enkelt, annars så klättrar jag på väggarna efter en stund. Precis som en alkis måste ha sin dos av sprit varje dag och en narkoman måste ha sin dos av droger varje dag så måste jag bara ha en eller flera orgasmer varje dag, annars mår jag dåligt.

Inte nog med att mitt onanerande har ökat lavinartat, jag söker mer och mer efter sex på nätet. Läser sexnoveller, letar upp bilder och filmsnuttar och sexchattar med andra.

Jag har försökt att tänka bort det hela, avreagera mig på annat som tex träning, städning, bakning osv men det hjälper inte.

Hjälp!

3 Comments:

  • At 24 november, 2006 14:40, Blogger Lois Lane said…

    Att sätta starka etiketter på tillfälliga perioder kan göra dem till större problem än de egentlgien är. Du kanske är rastlös för att du är uttråkad och saknar stimulans på flera plan. Och så kanalsieras de på sex. Fundera på det så att du inte fastnar i ett fack (eller ett "fuck" haha).

     
  • At 01 februari, 2007 09:55, Anonymous Anonym said…

    ÅHHH, vad jag känner igen mig. Jag måste komma åtminstone 3 ggr per dag, även fast jag inte är särskilt kåt... HAHA, trodde jag var ensam!

     
  • At 19 juni, 2011 18:22, Anonymous Anonym said…

    Vart sexchattar du?

     

Skicka en kommentar

<< Home