Ännu en lesbisk blogg

2007-05-02

Oops I did it again

Igår hände det igen, jag var otrogen. Flickvännen ringde och frågade om vi skulle hitta på något under eftermiddagen och kvällen.

Jag sa att jag var upptagen, jo visst jag var upptagen med att befinna mig mellan benen på en annan tjej (fast det sa jag ju inte). Tjejen blev jäkligt sur och jag förstår henne, jag behandlar henne som skit ibland.

Jag fattar inte varför jag gör så här. Varför kan jag inte tacka nej till sex när tillfället kommer? Jag är dessutom fullt medveten om att tjejen och jag med största sannolikhet skulle tillbringa större delen av eftermiddagen och kvällen nakna i sängen. Så jag skulle ju garanterat få sex i alla fall, ändå kan jag inte tacka nej när tillfället kommer och jag känner intresset för det (vilket jag gör oftast).

Det är väl äventyret misstänker jag, hur idiotiskt det än låter. Känslan av att få utforska en ny kvinnokropp varje gång i stället för att bli hemtam på en och samma tjejs kropp. Även om jag vet att sexbiten alltid bli bättre om man lär känna en tjej och hennes kropp ordentligt, men trots det så är det som sagt alltid trevligt att få utforska nya kroppar hela tiden.

Mår dåligt idag, sjukskrev mig för att tänka över det hela. Måste reda ut mitt liv och mitt förhållande.

Jag är en sån jävla FITTA….

5 Comments:

  • At 03 maj, 2007 18:23, Blogger ajja said…

    Duverr söka bekräftelse.. Du kanske känner att dinte blir bekräftad nog. Vilket man oftast är, men det handlar om mer djupa issues.

     
  • At 05 maj, 2007 12:15, Anonymous Anonym said…

    Gumman! Vad håller du på med? Värsta Ida style ju. Hoppas det löser sig utan för många brustna hjärtan.

     
  • At 05 maj, 2007 15:05, Blogger Rebecka said…

    Har du påverkat mig så mycket pussgurkan???

    *ler*

     
  • At 06 maj, 2007 23:37, Anonymous Anonym said…

    Tänk dig in hennes situation.. vad skulle du själv tycka om den du var tillsammans med var otrogen gång på gång?
    och sen bilr det ju inte bättre av att du skriver om det här, bättre att du pratar med henne, hon kanske till och med förstår.. får du inte dåligt samvete? otrohet är det västa som finns, skärpning nu!

    Hm, oj så elak jag lät, sorry, hoppas att det löser sig iaf:)

     
  • At 26 juni, 2012 21:17, Anonymous Anonym said…

    Om du är en fitta så skulle jag vilja suga på dej<3

     

Skicka en kommentar

<< Home