Ännu en lesbisk blogg

2007-05-15

Tänka sig till orgasm

Em och jag tog en fika igår kväll och satt och pratade en massa. Det kändes som om vi inte har pratat på väldigt länge så det var en del att ta igen.

Efter att ha avhandlat alla världsliga ting så kom vi in på kärlek och sex. Jag redogjorde kort för min livssituation (inget nytt där) och hon för sig (inget nytt där heller). Sen kom vi in på sex på allvar.

Em hade läst någonstans att det fanns några som kunde ha en sådan kontroll över sin kropp att de bara kunde sitta och tänka och fokusera riktigt noga och så fick de orgasm. Alltså, de tänkte sig till en orgasm helt enkelt. Hon visste inte om det hade med tantrasex att göra eller om det var något annat, men det var åt det hållet.

Jag tvivlar på det faktiskt, det krävs ju en del beröring av känsliga ställen för att i alla fall jag skall få orgasms. Men tänk om det kunde funka, vad häftigt det vore i så fall. Bara sitta eller ligga och koncentrera sig riktigt djup och så kommer man.

Jag har väldigt lätt för att få orgasms men så här lätt har jag inte. Fast det kanske är en tränings sak bara.

Vet ni vad? Jag tror jag skall lägga mig ner på sängen en stund nu och träna.

Vi ses.

1 Comments:

  • At 18 maj, 2007 14:36, Anonymous Anonym said…

    Berätta hur det går! Det vore absolut amazing om det gick :P

     

Skicka en kommentar

<< Home