Ännu en lesbisk blogg

2007-06-01

Lediga dagar

Åh...ledig i tre dagar nu, skönt. Är så himla trött och behöver bara vila och vila och vila. Fast det sägs att det skall bli bra väder i helgen så jag skall försöka vara ute lite också, en lång cykeltur kanske.

Fast nu skall jag klä på mig till en början med, eller rättare sagt sagt så skall jag duscha först. Sen bär det av ner till stan och där tänkte jag sätta mig på ett fik och ta en långfika. Har ni vägarna förbi Waynes på Österlånggatan så sitter jag nog där.


5 Comments:

  • At 02 juni, 2007 11:10, Anonymous Anonym said…

    hihi. jag har listat ut vilken stad du bor i.

     
  • At 02 juni, 2007 11:51, Anonymous Anonym said…

    Jasså vilken stad då????

    *ler*

    ps... inte så svårt att lista ut eller hur...

     
  • At 07 juni, 2007 16:01, Anonymous Anonym said…

    Jag har inte. Knäppt. Kanske jag borde anstränga mig lite mera.

     
  • At 22 juni, 2007 12:00, Anonymous Anonym said…

    Åh jag vill också sitta på waynes idag. Det regnar. Tråkigt värre. Glad midsommar.

     
  • At 22 juni, 2007 12:10, Anonymous Anonym said…

    Borås! :D

    Jag tycker löjligt mycket om din blogg. Fler inlägg tack!

    Glad midsommar

     

Skicka en kommentar

<< Home