Ännu en lesbisk blogg

2007-07-07

Det var ett tag sedan.......

Okey, jag har inte varit så bloggaktiv på ett tag. Jag vet det och jag skäms något så extremt mycket. Typ

Vet faktiskt inte varför bloggen inte har varit så högprioriterat, kanske för det att inte så mycket händer i mitt liv.

För det händer inte mycket, jag jobbar och jag jobbar och jag jobbar. Däremellan umgås jag med kompisar, tar hand om mig själv på alla möjliga sätt och så mycket mer blir det inte. Känns rätt inrutat och trist måste jag säga.

I kväll så har jag bara haft det så extremt tråkigt. Alla vänner var upptagna med annat och jag har tillbringat kvällen för mig själv. Vilket i och för sig var lite små mysigt ett tag men trist i längden. Efter att ha tagit ett långt skumbad, rakat mig där jag brukar raka mig så åt jag en god middag med lite vin till det. Sen blev det mer vin och mer vin. Tillbringade större delen av kvällen framför datorn med att chatta med lite folk och dricka vin. Rätt patetiskt eller hur? Fast det var kul ett tag.

Hade ett sådant där ”Nära söta ica-tjejen upplevelse” igår. Är inte så tänd på henne längre men hon är fortfarande den vackraste tjejen jag känner till. Nåväl, var där och handlade och bland annat så köpte jag ett paket kondomer. Jag kan ge mig sjutton på att hon flörtade lite med mig sen i kassan, det kändes verkligen så. Och så köper jag ett paket kondomer. Det ger ju inte direkt några ”jag vill slita av dig dina trosor”-budskap till henne. Taskig tajming ifrån min sida. Fast det var kul att hon flörtade lite, vilket jag tror att hon gjorde. Är nästan helt säker på det.

Jo, jag köper kondomer ibland trots att jag inte ligger med killar. Jag har dem till annat, vad behöver jag inte ta upp här och nu.

Idag kom det in en kvinna till ”min affär” som var av modell äldre och modell större. Hon köpte en massa stringtrosor. Nu får väl alla ta på sig vad de vill, men ändå. Alla passar inte i string, så är det tyvärr. Men vill hon bära string så får hon väl det.

Puss på er….nu ska jag ta mer vin

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home