Ännu en lesbisk blogg

2007-07-08

är svag för utmaningar så här kommer en som jag hittade på http://motleycrue.blogg.se/

Nämn något som gjorde dig glad igår Jag fick beröm av en kund på jobbet.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Låg i sängen och önskade att jag inte behövde gå upp.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Hm, troligen en improviserad mammografi på mig själv. Man måste ju vara säker på att de små tuttarna är okey.
Det sista du sa högt? Fan!! (När jag krånglade till det med datorn).
Vad har du druckit idag? Vatten, te, kaffe och vin.

Vad var det senaste du åt? Lasange.
Vad var det senaste du köpte? Tamponger.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkgrå.
Vad är det för väder hos dig nu? Lite lätt regnigt.
Godaste glassmaken? Vanlig vanilj, äkta vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp!
Sover du tungt? Oftast.

Drömmer du mardrömmar: Det händer men inte så ofta.
Trivs du med ditt jobb?
Absolut.
Favoritklädsel? Klänning eller kjol med ett linne.
Favoritlåt just nu? Något med Sahara Hotnights kanske, de är söta..

Vad ser du om du tittar till höger? Min säng.
Vad gör dig glad just nu? Vinet gör mig lite fnittrig….*ler*
Vad ska du göra härnäst? Sova snart tror jag.
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Berusad, eller snarare lätt berusad.
Favoritgodis? Choklad.

Kläder just nu? En kort kjol och en t-shirt och ett par vita strumpor.
Sommarplaner? Jobb jobb jobb
Hur många kuddar sover du med? 2 eller 3
Spelar du ngt instrument? Kan klinka på piano och på en gitarr.

Morgon eller nattmänniska?Båda, kan vara upp länge men ändå lätt komma upp på morgonen.
Vad är viktigast för dig? Familjen och vännern.

Är du kittlig? Jodå…
Snarkar du? Det hoppas jag inte.
Äckligaste insekten? Alla
Stökigt el välstädat? Försöker ha det välstädat.
Längtar du mest efter nu? En kram .

Vill någon bli utmanad av mig så kör på.

3 Comments:

  • At 08 juli, 2007 19:15, Anonymous Anonym said…

    blev oxå utmanad med den för ett tag sen har svaren på min blogg
    www.motleycrue.blogg.se

     
  • At 12 juli, 2007 18:41, Anonymous Anonym said…

    På vad sätt är det en utmaning?

     
  • At 15 juli, 2007 12:00, Blogger Rebecka said…

    Motleycrue.... Jag vet att du har svarat på dessa frågor.... Jag knyckte ju dom i från din blogg.... *ler*

    anonym:... Bra fråga faktiskt... Får fundera på det...

     

Skicka en kommentar

<< Home