Ännu en lesbisk blogg

2008-12-02

Intresseförfrågan....

Okey... Detta inlägg har jag faktiskt tänkt skriva rätt länge nu. Men jag har inte kunnat logga in här på Blogger. Trodde hela tiden att det var för att jag inte kom ihåg mitt lösenord. Men så visade det sig igår att det var för att jag hade glömt mitt användarnamn, lösenordet var helt rätt hela tiden.

I alla fall. Jag har förstått under det senaste året (och lite till) att det finns en och annan som skulle vilja ha tillbaka mig i sina bloggliv. Är jätteglad för det, tack och puss på er.

Jag är lite sugen, det skall erkännas, på att börja skriva igen. Men ändå så vet jag inte riktigt, är rädd för att tröttna snabbt igen.

I alla fall, jag undrar här och nu om det finns något intresse för att läsa min blogg igen. Med andra ord - Finns det någon som vill att jag skall börja skriva och framför allt, finns det någon som vill läsa det jag skriver?

27 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home